I ací va la última, ara només queda ue les altres fotos que es van fer puguen veure la llum i les incorporeu al blog. Salu gafarronssábado, 19 de diciembre de 2009
Ensaio de Nadal, 18 de desembre de 2009
I ací va la última, ara només queda ue les altres fotos que es van fer puguen veure la llum i les incorporeu al blog. Salu gafarrons
Suscribirse a:
Entradas (Atom)








